Veľa firiem vzniká, no len málo z nich prežije. Kde vziať peniaze na rozbeh podnikania? Ako založiť prosperujúci podnik? Táto kniha ponúka odpovede nielen na... Zobraziť viac
Mnoho firem vzniká, ale jen málo z nich přežije. Kde vzít peníze na rozběh podnikání? Jak založit prosperující podnik? Tato kniha nabízí odpovědi nejen na tyto podstatné... Zobraziť viac
Ze 100 lidí, kteří podnikají, jen čtyři zbohatnou a udrží své peníze. Většina z nich sice peníze vydělá, ale znovu o ně přijde. Podnikatelé většinou vydělávají peníze... Zobraziť viac
Táto kniha nie je písaná pre teoretikov. Je určená výrobcom, obchodným riaditeľom, veľkoobchodníkom, maloobchodníkom, asistentom predaja, obchodným zástupcom... Zobraziť viac
V podnikaní sú často kameňom úrazu tradičné, všeobecne známe úslovia považované za perly múdrosti... Zobraziť viac
Svet potrebuje schopných ľudí. Schopní ľudia s vodcovskými vlohami, vlastnosťami a predpokladmi nepochádzajú z ľudí typu „za a proti“, akých bežne produkujú univerzity... Zobraziť viac
Kniha sa zaoberá výkonnosťou podniku z pohľadu podnikového vedúceho. Vymedzuje vlastnosti a schopnosti, ktoré musí mať podnikový vedúci, pretože bezprostredne podmieňujú... Zobraziť viac
Mnoho firem vzniká, ale jen málo z nich přežije. Kde vzít peníze na rozběh podnikání? Jak založit prosperující podnik? Tato kniha nabízí odpovědi nejen na tyto podstatné... Zobraziť viac
Kniha je určena výrobcem, obchodním ředitelem, velkoobchodníkům, maloobchodníkům, asistentem prodeje, obchodním zástupcům, prodavačem a prodavačkám všech typů... Zobraziť viac
Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém.. Zobraziť viac
Zo 100 ľudí, ktorí podnikajú, len štyria zbohatnú a udržia svoje peniaze. Väčšina z nich síce peniaze zarobí, no opätovne o ne príde. Podnikatelia väčšinou zarábajú... Zobraziť viac
Najefektívnejší spôsob zvyšovania čistého zisku z predaja akéhokoľvek druhu tovaru je úprava výkladných skríň. Výkladná skriňa je dobrá vtedy, keď dokáže... Zobraziť viac
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali... Zobraziť viac
Konkurencia je fenomén rozšírený v celej prírode. Nie je škodlivá, ako si myslia slabosi. Predstavuje jednu z najúčinnejších motivácií pre myslenie a aktivitu. Chráni pred apatiou a... Zobraziť viac