Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom... Zobraziť viac
Moderná biznis etiketa pre..2v - 280 otázok a odpovedí - Neopublic - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 148 str. - Zobraziť viac
Ing. Zdeněk Rybka, CSc. se narodil v roce 1927. Po ukončení povinné školní docházky (Komenského pokusná měšťanská škola ve Zlíně) se vyučil i firmy BAŤA, a.s. Prošel firemní internátní výchovou ve Zlíně a je absolventem Baťovy... Zobraziť viac
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok... Zobraziť viac
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete... Zobraziť viac
Kniha venovaná cenám, nákladom, oceňovaniu a kalkuláciám. Zobraziť viac
Umenie obchodných vojen rozpráva príbehy a poučenia z najväčších obchodných konfliktov v histórii, ktoré odhaľujú, prečo sú niektoré firmy úspešné, zatiaľ čo iné sa rozpadajú... Zobraziť viac
Autorské, patentové, dizajnové, známkové právo a ďalšie oblasti práva duševného vlastníctva spracované moderným a pútavým spôsobom zohľadňujúcim platnú právnu úpravu aj relevantnú judikatúru. V knihe sú rozobraté témy ako... Zobraziť viac
Kniha Tvrdo vydretý úspech, ktorá je životopisom Ray Kroca a zároveň príbehom spoločnosti McDonald’s, nepochybne vyvedie z omylu každého, kto sa domnieva, že riskovať sa dnes už nevypláca... Zobraziť viac
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např... Zobraziť viac
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam... Zobraziť viac
PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu lesklá - 384 str. - ISBN: 978-80-7367-556-1 - Kniha Zobraziť viac
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac
První česká kniha o středním školském managementu - vedoucích metodických sdružení, předmětových či ročníkových týmů apod. - představuje jeho nezanedbatelnou úlohu na úrovni mezi ředitelem a řadovými pedagogy. Autorka vymezuje termín střední management... Zobraziť viac
První část kolektivní monografie nazvané „Perspektivy učení a vzdělávání v evropském kontextu” přináší odborné a vědecké... Zobraziť viac
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac
Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ... Zobraziť viac
Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac
Štát a banky uľavia firmám a SZČO v súvislosti s koronavírusom. Autorská publikácia prináša komplexný prehľad opatrení a ich podrobný popis. Balík opatrení na pomoc ekonomike zasiahnutej pandémiou ako prvú pomoc zamestnancom, firmám a živnostníkom... Zobraziť viac