Pamätáte si na kauzu Cambridge Analytica? Išlo o spoločnosť, ktorá na základe zozbieraných lajkov na Facebooku dokázala efektívne cieliť svoje posolstvá a pomohla tak v USA vyhrať voľby Donaldovi Trumpovi či presadiť vo Veľkej Británii brexit. V skutočnosti o vás koluje po internete oveľa, oveľa viac dát ako iba vaše lajky. Čo keby niekto vedel, čo všetko vyhľadávate, čo nakupujete, čo pozeráte, čo počúvate, kde sa pohybujete a čo si s kým píšete? Ako by sa dala urobiť so všetkými týmito dátami predvolebná kampaň? Kam by nás mohla doviesť "digitálna demokracia"? A čo by to znamenalo pre spoločnosť do budúcnosti? VIRTUS #digitálnademokracia je (nie až tak) sci-fi príbeh o nových formách politického marketingu a vplyve sociálnych sietí na politiku. Ambíciou knihy je ukázať, kam nás až môže doviesť naša slepá dôvera k sociálnym sieťam a viera v naše vlastné možnosti. Kniha tiež čitateľom pomôže uvedomiť si svoju cenu, teda koľko stoja ako produkt – produkt volič.