Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica Zobraziť viac
Publikácia je určená pre poslucháčov vybraných odborov štúdia Strojníckej fakulty TU v Košiciach v bakalárskom štúdiu, pričom je vhodná i ako učebná pomôcka pre študentov doktorandského štúdia a širokú odbornú verejnosť zaoberajúcou sa problematikou... Zobraziť viac
Ekonomika a financie zohrávajú dominantnú úlohu v riadení každého podniku, pretože rozhodnutia v tejto oblasti vo veľkej miere ovplyvňujú finančnú situáciu podniku a vytvárajú predpoklady pre jeho perspektívny rozvoj v budúcnosti.... Zobraziť viac
Throughout history, some books have changed the world. They have transformed the way we see ourselves – and each other. They have inspired debate, dissent, war and revolution. They have enlightened, outraged, provoked and comforted... Zobraziť viac
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. The Lean Startup is a new approach to business that's being adopted around the world. It is changing the way companies are built and new products are launched... Zobraziť viac
In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed... Zobraziť viac
A 25th anniversary edition of the number one, multi-million copy international bestseller that taught us how emotional intelligence is more important than IQ - 'a revolutionary, paradigm-shattering idea... Zobraziť viac
Autor vychádza z premisy, že základom súčasnej spoločnosti sú organizácie určené efektívne plniť rôzne špecifické ciele.... Zobraziť viac
"Dynamika ekonomického vývoja Slovenska sa prejavuje i záujmom o publikáciu pojednávajúcu o obsahu a metódach finančno-ekonomickej analýzy podniku..." Zobraziť viac
Autori detailne popisujú chápanie štruktúry ekonomiky pomocou modernej metódy input-output. Krok za krokom uvádzajú aj... Zobraziť viac
Cieľom autorov tejto vskutku ojedinelej publikácie na Slovensku je stručne zhrnúť riešenia základných finančných problémov v malých a stredných podnikoch s prihliadnutím na súčasné podmienky slovenskej ekonomiky. Zobraziť viac
BONO – Bez obalu niet obchodu. Toto heslo sa stalo základnou premisou akýchkoľvek súčasných a budúcich úvah o úlohách a význame obalov a celej obalovej techniky... Zobraziť viac
Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom... Zobraziť viac
Publikácia Celostný manažment je zúročením celoživotnej, viac ako 40 ročnej vedeckej, manažérskej a pedagogickej práce vedúceho autora... Zobraziť viac
Autori publikácie doc. Ing. Juraj Mišún, PhD. a doc. Ing. Ivana Mišúnová Hudáková, PhD. sú skúsení vysokoškolskí pedagógovia... Zobraziť viac
Publikácia dekana Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave a súčasne vedúceho Katedry stratégie a podnikania... Zobraziť viac
V knižke nájdete 99 naozaj rôznorodých nápadov na podnikanie. Pri takmer každom z nich vám publikácia odhalí príbeh jeho vzniku, bližšie popíše biznis model a zdôrazní silné, no i slabé stránky tohto podnikania... Zobraziť viac