Mezinárodní marketing 3.vydání - 3., aktualizované a přepracované vydání - GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesk Zobraziť viac
Cieľom autorov publikácie je upriamiť pozornosť čitateľa na potrebu zmeny paradigmy vnímania ľudských zdrojov v organizáciách, na potrebu kultivácie manažérskeho prístupu k tomu najcennejšiemu, čo organizácie majú k dispozícií... Zobraziť viac
Kniha doc. Ing. Hany Řezankové, CSc., si klade za cíl usnadnit odborníkům vyhodnocování dotazníkových šetření pomocí statistických metod... Zobraziť viac
Obsah vysokoškolskej učebnice je zameraný na problematiku kalkulácií v podniku a vychádza z učebných plánov pre štúdium tohoto zamerania. Členený je do... Zobraziť viac
Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i... Zobraziť viac
Kniha je rozdelená na 11 kapitol. Jednotlivé kapitoly obsahujú vzorové riešenia príkladov z rôznych oblastí (založenie podniku, výpočet podielu na zisku, problematika nákladov, ľudských zdrojov, odpisovania majetku, podnikových činností a pod.)... Zobraziť viac
Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů... Zobraziť viac
The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the... Zobraziť viac
Fiona Wilson provides an accessible, critical introduction to organizational behaviour. This engagingly written textbook introduces students to key topics, ideas, and research in OB... Zobraziť viac
Today’s competitive society asks for modern, efficient, inclusive solutions mainly focused on the needs of knowledgeable, skilful people. The aim of this university textbook is to make the students familiar with the importance... Zobraziť viac
Skills Development for Business and Management Students has been written to address the needs of both lecturers and students involved in the study of skills development using a reflective approach... Zobraziť viac
Today`s graduates are required to be well-equipped in professional skills, study skills and emotional competency. This textbook is specifically written for business & management students to help them identify and focus on ... Zobraziť viac