Sektor cestovného ruchu a jeho vonkajšie prostredie sa v súčasnosti nachádza v turbulentnom období, ktoré prináša výrazné zmeny. V tomto novom a doteraz nepoznanom prostredí je viac ako potrebné sa čo najrýchlejšie zorientovať, snažiť sa spoznať jeho... Zobraziť viac
Manažment pasív ako súčasť finančného manažmentu podniku má za úlohu zabezpečovať potrebný kapitál na krytie podnikových potrieb a riadiť finančnú štruktúru podniku tak, aby... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica obsahuje komplexný pohľad na elektronické systémy kontroly vstupov. Obsahuje poznatky z oblasti systémov kontroly vstupov so zameraním na elektrické možnosti riadenia a správy vstupov a výstupov do/z chráneného... Zobraziť viac
Prepracovaná a aktualizovaná vysokoškolská učebnica „QUO VADIS súčasná spoločnosť (interdisciplinárna reflexia vybraných tém)“ sa obsahovo dotýka najaktuálnejších tém, ktoré rezonujú v súčasnej postmodernej spoločnosti. .. Zobraziť viac
Ešte nikdy od „úsvitu“ priemyslovej revolúcie nebolo potrebné, aby sa manažéri naučili i „odnaučili“ toľkým rôznym veciam, a... Zobraziť viac
Hlavným poslaním tejto vysokoškolskej učebnice je obohatiť informačnú a poznatkovú základňu v problematike dlhodobého riadenia systémov spoločenskoekonomických v strategickom manažmente. Je určená najmä pre vzdelávanie študentov Žilinskej... Zobraziť viac
Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú... Zobraziť viac
Kniha Podnik a podnikanie. Prvý zväzok.: Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov. doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania... Zobraziť viac
Učebný text je určený začínajúcim študentkám a študentom bakalárskeho štúdia cestovného ruchu, prípadne aj iných študijných odborov, aby sa úspešne adaptovali na podmienky vysokoškolského štúdia. Naplneniu tohto zámeru... Zobraziť viac
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora... Zobraziť viac
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a... Zobraziť viac
V súčasnej dobe predstavuje investovanie na kapitálových trhoch atraktívnu možnosť pre uloženie voľných peňažných prostriedkov. Vďaka rozšíreniu internetového obchodovania je táto možnosť dostupná širokej verejnosti... Zobraziť viac
Publikácia doc. Ing. Milana Feketeho, PhD. z Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave má za cieľ poukázať na niektoré spôsoby dosahovania efektívnosti produkčného systému bez ohľadu na druh organizácie. Vychádza pritom z chápania... Zobraziť viac
V predloženej vysokoškolskej učebnici Podnik a podnikanie je vyjadrené úsilie vysokoškolských pedagógov opísať a vysvetliť oblasti podnikania a podniku ako jeho... Zobraziť viac
Učebnica „Manažment a manažérske kompetencie“ poskytuje komplexný pohľad na rozmanité aspekty manažérskej práce... Zobraziť viac
"V obsahovom stvárnení predkladanej vysokoškolskej učebnice sme sledovali cieľ priblížiť Vám základné prvky podnikateľského procesu..." Zobraziť viac
Rozvoj informačno-komunikačných technológií vytvára trhové prostredie, ktoré je charakterizované ako doba novej, tzv. vedomostnej ekonomiky, ktorá sa spája s... Zobraziť viac
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik... Zobraziť viac
Učebnica poskytuje informácie z odborných znalostí v oblasti Ekonomiky podniku a Manažmentu podniku náklady, kalkulácie rozpočtov, podnikové financie, logistiky, manažmentu ľudských zdrojov atď... Zobraziť viac