Tretie, prepracované a doplnené vydanie Marketing orientuje podnikateľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky.
Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing.
Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou.
Z obsahu:
Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti
Prostredie marketingovej činnosti podniku
Marketingové strategické rozhodnutia
Nástroje marketingu
Rozvoj marketingovej koncepcie
Rok vydania:
2005Rozmer:
175×246 mmPočet strán:
431Väzba:
pevnáJazyk: slovenčina
Ďalšie z kategórie Knihy o strategickom manažmente