Cítite sa v práci ocenený zo strany vašich kolegov a nadriadených? Ak áno, asi chodíte do práce radi každý deň. No ak je vaša odpoveď nie, je dosť možné, že prácu považujete len za nevyhnutný prostriedok k obžive. Za svoju prácu každý z nás očakáva... Zobraziť viac
Výklad požiadaviek normy ISO 9001:2015 vrátane návodu na výkon auditov v zmysle aktuálne vydanej normy ISO 19011:2018 (uvádza aj ucelený modelový príklad Interného auditu). Publikácia bola vydaná pod záštitou SLOVENSKEJ SPOLOČNOSTI PRE KVALITU.... Zobraziť viac
Koučování se dnes stává stále významnějším, účinnějším nástrojem vedení lidí. Stalo se uznávanou, nepřehlédnutelnou profesí. Manažeři si začínají uvědomovat, že koučování jim umožňuje podívat se na problémy jinak, než byli dosud zvyklí, že... Zobraziť viac
Vedenie transformačných rozhovorov je špecifický druh koučovania. Je to rozhovor, v ktorom pomáhame koučovanému uvedomiť si, na čom mu skutočne záleží. Keď sa dotkne toho, čo ho poháňa zvnútra, dostane človek silu. Začne meniť svoj Zobraziť viac
Originálna anglicko-slovenská publikácia, ojedinelá svojho druhu na trhu. Popisuje ako uchopiť nápad, inováciu alebo zákazku a zrealizovať ju do úspešného konca. Je to manuál písaný jednoduchým jazykom. Kniha s praktickými príkladmi. Podstatu riadenia pro Zobraziť viac
Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce - dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci... Zobraziť viac
Ray Dalio v tejto knihe spracoval svoje výnimočné životné a pracovné princípy, ktoré z obyčajného dieťaťa strednej vrstvy z Long Islandu urobili jedného z najúspešnejších ľudí našich čias. Princípy, ktoré môže použiť ktokoľvek, aby dosiahol svoje ciele... Zobraziť viac
Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odstraněny cílenými kroky a často bez externích finančních zdrojů. Právě v čase zásadních výzev způsobených digitalizací... Zobraziť viac
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s... Zobraziť viac
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Zobraziť viac
Společnost Dale Carnegie Training, založená na odkazu předního badatele v oblasti managementu a osobního rozvoje, vám tentokrát přináší unikátní návod, jak výrazně zlepšit své prodejní schopnosti. Už jste na to téma slyšeli všechno? Toto dílo je ale... Zobraziť viac
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet... Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom... Zobraziť viac
Naučte sa používať: Minútové ciele, Minútové pochvaly a Minútové pokarhania, aby ste ušetrili čas a zvýšili svoju produktivitu. Najpopulárnejšia metóda riadenia na svete. Je rýchla, jednoduchá. FUNGUJE. Minútové tajomstvá zlepšia Vašu prácu a život. Zobraziť viac
Medzi množstvom kníh, ktoré koučovanie komplikujú hlbokou psychológiou alebo naopak, zjednodušujú ho na šablónovité techniky, je táto kniha osviežujúcim prekvapením... Zobraziť viac
Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni Zobraziť viac
Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ a konzultant Robert Vlach vám v knihe Na voľnej nohe ponúka svoje vlastné know-how o podnikaní freelancera... Zobraziť viac
Esencializmus nepredstavuje len to, ako urobiť viac za kratší čas, učí nás, ako robiť len tie správne veci. Je to systematická snaha o rozlišovanie toho, čo je absolútne podstatné a následne eliminácia všetkého, čo nie je... Zobraziť viac
Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám... Zobraziť viac