Osláv mesiac knihy čítaním kníh už od 1,90 €, klikni tu =>

SuperFreakonomics - prečítaná (bazár kníh)

výborný stav = prečítaná kniha bez poškodenia

Stephen J. Dubner, Steven D. LevittPremedia (2011) • Séria Freakonomics • 2. diel

🍎 Je nám ľúto, ale predaj už skončil, sú však dostupné iné vydania
12,95€

Čo majú spoločné hurikány a infarkty s úmrtiami na diaľniciach, prečo by mali samovražední atentátnici kupovať životné poistky, prečo odísť autom z večierka býva bezpečnejšie než ísť pešo?

Po veľkom úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Kniha postavila na hlavu mnohé bežné predstavy, vrátane toho, akým témam sa môžu venovať ekonómovia. Robia to opäť zábavne, bez ohľadu na to, či sa zaoberajú tým, prečo tak klesli ceny orálneho sexu, alebo hľadajú riešenie globálneho otepľovania.

- Prečo by si mal samovražedný terorista kúpiť životnú poistku?
- Ako zabrániť tomu, aby vám dom neodniesol hurikán?
- Čo majú prostitútky spoločné so Santa Clausom?
- Môže jedenie kengúr zachrániť planétu?

Odpovede nájdete v SuperFreakonomics, kde si autori pokračovania svetového bestselleru opäť kladú nezvyčajné otázky. Knihy ekonóma Stevena D. Levitta a novinára Stephena J. Dubnera sú skrížením prenikavého uvažovania a veľkého rozprávačského talentu. Autorská metóda sa nezmenila, tentoraz sa popri každodenných problémoch venujú aj otázkam s oveľa širším dosahom. Ukazujú, že aj tie najväčšie svetové problémy sa dajú eliminovať bez obrovských investícii, najmä ak sa uplatní tvorivé myslenie a inovácie. Opäť píšu o netradičných témach, vrátane krvilačných slonov a bezzubých žralokov, spôsoboch ako oddialiť smrť, dobre zarobiť na vlastnom tele či skrotiť hurikány. Prekvapujúce ekonomické paralely nachádzajú medzi životom luxusných prostitútok a realitnými maklérmi, skúmajú dopad televízie na ľudské správanie a na záver v kapitole o mikroekonómii uvažujú nad štúdiou, podľa ktorej by sa mohli opice naučiť zaobchádzať s peniazmi tak ako ľudia. A ak sa pozriete na priebeh ekonomickej krízy, tak možno aj lepšie.

Rok vydania: 2011 Rozmer: 150×235 mm Počet strán: 290 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Vydavateľstvo Premedia

Obchodný názov: Premedia Group s.r.o.Adresa: Topolčianska 25 851 05 Bratislava Slovenská republikaE-mail: info@premedia.sk

Zaradené v kategóriách