Veľká kniha reči tela vám pomôže naučiť sa čítať myšlienky iných podľa ich gest. Znie to neuveriteľne, no reč tela sa dá ľahko naučiť a je zábavné ju používať... Zobraziť viac
Thomas Erikson sa vo svojej ďalšej knihe zameral na rozdiely v komunikácii na pracovisku. Znovu sa opiera o známu farebnú typológiu ľudského správania, ibaže tentoraz z pohľadu nadriadených a podriadených... Zobraziť viac
Greg Steinmetz, novinár a analytik z Wall Street, nenapísal len výnimočný portrét najbohatšieho a najvplyvnejšieho podnikateľa v dejinách, ale aj príbeh o tom, ako ohromná moc dokáže meniť tvár sveta. A všetko to zabalil do sviežeho biznisového jazyka... Zobraziť viac
Táto kniha sa zrodila preto, aby ste sa ľahko a rozumne vyhli problémom, ktoré likvidujú vaše príjmy... Zobraziť viac
Pravidelným tréningom si rýchlo rozšírite svoju aktívnu slovnú zásobu v rodnom jazyku a zdokonalíte si svoje vyjadrovacie a artikulačné schopnosti. Naučíte sa rýchlejšie vymýšľať konverzačné témy v každodenných debatách alebo lepšie obhajovať svoj názor.. Zobraziť viac
Myslíme si, že nadväzujeme vzťahy s ľuďmi – no v skutočnosti len hráme hry. Kniha Ako sa ľudia hrajú je známa po celom svete ako najoriginálnejšia a najvýznamnejšia kniha z oblasti populárnej psychológie našich čias... Zobraziť viac
Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy. Hrdina knihy, ambiciózny mladík Neil, prevedie študenta – samouka rôznymi úskaliami angličtiny... Zobraziť viac
Krízová mozaika ekonóma Juraja Karpiša, v ktorej sa dozviete, kto zapríčinil krízu, či prežije euro a praktické rady, ako žiť dobrý život napriek zlým peniazom. Juraj Karpiš napísal tučného sprievodcu krízou aj pre neodbornú verejnosť. V knihe hľadá... Zobraziť viac
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Zobraziť viac
Kniha o histórii a vývoji firiem je napísaná ľahkým zrozumiteľným štýlom... Zobraziť viac
TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Zobraziť viac
Autorky sa venujú rôznym oblastiam účtovníctva, a to od účtovania peňažných prostriedkov, ktoré sú nevyhnutné pri založení účtovnej jednotky, cez účtovanie... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je podpora a pomoc ekonomickým subjektom v začiatkoch a v priebehu ich podnikania, ako aj pri optimalizácii ich daňovej povinnosti, a charakteristika súčasného... Zobraziť viac
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd... Zobraziť viac
V knihe Robte to ako Virgin sa s vami Sir Richard podelí o skúsenosti a poznatky, vďaka ktorým sa stal jedným z najznámejších a najrešpektovanejších podnikateľov sveta. V odpovediach na listy a e-maily od svojich skutočných priaznivcov podáva cenné rady.. Zobraziť viac
Táto kniha sa zrodila preto, aby ste sa ľahko a rozumne vyhli problémom, ktoré likvidujú vaše príjmy... Zobraziť viac
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu... Zobraziť viac
Nová vedecká monografia Prof. Ing. Jozefa Medveďa, PhD. a kolektívu, BANKY - teória a prax podáva komplexný pohľad na význam a podstatu fungovania bankových produktov ... Zobraziť viac
Cieľom kolektívu renomovaných autorov – vysokoškolských učiteľov pôsobiacich na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave – bolo zostaviť komplexnú učebnicu, ktorá umožní študentom pochopiť podstatu financií, ich význam... Zobraziť viac
Autorky sa zaoberajú základnými otázkami činnosti podnikov a vyhodnocovania procesov v podnikoch prostredníctvom hodnotových nástrojov. Analyzujú transformačný proces podniku, jeho prvky, fázy a sféry, ktoré sú následne aplikované... Zobraziť viac