Bazár kníh za super ceny!

Knihy o marketingu

Našli sme 367 titulov

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 11 dní.
60,00€
52,20€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014 - prečítaná (bazár kníh)

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
60,00€
39,00€

The 22 Immutable Laws of Marketing

The 22 Immutable Laws of Marketing

Al Ries, Jack Trout, Profile Books (1994)
Profile Books Ltd: Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years...

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
13,95€
9,90€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 11 dní.
60,00€
52,20€

Designing Brand Identity

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
52,44€
41,43€

The Magic of Employee Influence

The Magic of Employee Influence

Ivana Brutenič, Kristína Cichý Kováčiková, Rethink (2024)
Activate your employee ambassadors on LinkedIn™ to enhance branding, boost sales and attract top talent

Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,95€
21,40€

Predictably Irrational

Predictably Irrational

Dan Ariely, HarperCollins (2009)
Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him...

Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
11,10€

.eu domain name=.eu doména

.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
30,94€

The True Story of Fake News

The True Story of Fake News

Mark Dice, (2017)
How Mainstream Media Manipulates Millions

Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
32,95€
28,67€

Business Vocabulary in Use: Intermediate

Business Vocabulary in Use: Intermediate - prečítaná (bazár kníh)

Bill Mascull, Cambridge University Press (2002)
Business Vocabulary in Use is a new addition to the best-selling English Vocabulary in Use range. Primarily designed as a...

Business Vocabulary in Use is aimed at intermediate level learners of business English. It is mainly intended for self-study but could also be used for classroom work... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
25,58€
16,63€

Islamic Branding and Marketing

Islamic Branding and Marketing

Paul Temporal, Gardners (2012)
Creating A Global Islamic Business

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
37,70€

Predictive Analytics

Predictive Analytics

Eric Siegel, Wiley-Blackwell (2013)
John Wiley & Sons: "The Freakonomics of big data." — Stein Kretsinger , founding executive of Advertising.com; former...

This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
27,95€

The Law of Copyright and the Internet

The Law of Copyright and the Internet

Mihály Ficsor, Oxford University Press (2002)
The 1996 WIPO Treaties, their Interpretation and Implementation

This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
264,00€

Building Strong Brands

Building Strong Brands

As industries turn increasingly hostile, strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In this text managers can discover the value of brand as a strategic asset and a company`s primary source of cmopetitive advantage. Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
33,39€

Marketing für Dummies

Marketing für Dummies

Egal ob Sie sich mit einem kleinen Unternehmen selbstständig machen wollen oder in einer großen Firma arbeiten, gutes und ideenreiches Marketing ist das A und O für den Erfolg jedes Unternehmens! ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
22,99€

Work Rules!

Work Rules! - prečítaná (bazár kníh)

Laszlo Bock, Hodder and Stoughton (2015)
Google receives over 1,500,000 unique applications for jobs every year. This book shows you why. * How to learn from your...

So says Laszlo Bock, visionary head of People Operations at the company that transformed how the world interacts with knowledge: this insight is the heart of his brilliant first book. A compelling manifesto with the potential to ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
10,18€

One Show Volume 29

One Show Volume 29

, Rockport (2008)
Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change...

Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
59,42€
56,00€

Advertising Now! Online

Advertising Now! Online - prečítaná (bazár kníh)

Julius Wiedemann, Taschen (2007)
Taschen: Featuring ads in cyberspace, this book looks at the best campaigns on the web today. This second installment in...

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
39,50€
25,68€

Stands and Product Display

Stands and Product Display

, Links (2007)

The most thought-provoking, the most innovative, the most creative temporary and commercial stands designs are showcased in Stands and Product Display... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
52,78€
49,70€

The Little Know-It-All

The Little Know-It-All

, Gestalten Verlag (2012)
Die Gestalten Verlag: What is a Meta-Tag? What kind of measurement is DIN A1? What kind of clearance and documents do you...

The Little Know-It-All provides the fundamental information designers need to know to thrive in their growing field of practice... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
36,99€
34,70€