Augustová knižná akcia!

Knihy o marketingu

Našli sme 41 titulov

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,99€

Digitálna značka

Digitálna značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne...

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,99€

Pravda v reklame

Pravda v reklame - prečítaná (bazár kníh)

John Kenney, Slovart (2016)
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda...

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,98€

Efektívny marketing

Efektívny marketing - prečítaná (bazár kníh)

, Ikar (2003)
Praktická príručka s návodmi pre každého, kto začína v malom podnikaní...

Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,62€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,00€

Marketing & e-business

Marketing & e-business - prečítaná (bazár kníh)

František Pollák, Peter Dorčák, EZO (2010)
Marketing & e-business SK - Ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu - EZO.sk - Jazyk: SK - Vazba:

Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická komercia). Čo najzrozumiteľnejšou formou sa bude snažiť popísať... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,95€

Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing - prečítaná (bazár kníh)

Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition) (2007)
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní...

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,58€

KomuNICKuj

KomuNICKuj - prečítaná (bazár kníh)

Peter Kubica, Matica slovenská (2017)
Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z...

Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,45€

Médiá a globalizácia

Médiá a globalizácia - prečítaná (bazár kníh)

Prečo by nás malo zaujímať štúdium medzinárodnej komunikácie, t.j. v súčasnosti najmä úloha médií v medzinárodnej komunikácii vo vzťahu k medzinárodným vzťahom a možno v prvom rade vo vzťahu k medzinárodnej politike a diplomacii? ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,86€

Marketing - základy a postupy

Marketing - základy a postupy - prečítaná (bazár kníh)

, Computer Press (2001)
Praxe manažera - COMPUTER PRESS - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 162 str. - ISBN: 80-7226-558-X - Kniha

Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček? Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,66€

Ako sa robia noviny

Ako sa robia noviny - prečítaná (bazár kníh)

Andrej Tušer, SOFA (2007)
Ako sa robia noviny nv. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 164 str. - ISBN: 80-89033-59-8 - Kniha

Kniha sa delí na tri základné časti: Novinárstvo, Noviny a Novinári. Dynamickosť knihe dodáva jej tretia časť s autentickými výpoveďami novinárov o novinároch... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,79€

Dejiny značiek

Dejiny značiek - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Antošík, Aleph (2019)
Príbehy svetoznámych značiek, ktoré zmenili svet

Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,95€

Efektívny marketing

Efektívny marketing - prečítaná (bazár kníh)

, Ikar (2003)
Praktická príručka s návodmi pre každého, kto začína v malom podnikaní...

Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,94€

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - prečítaná (bazár kníh)

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,94€

Etika Médií

Etika Médií - prečítaná (bazár kníh)

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto.. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,25€

Marketing na Twitteri

Marketing na Twitteri - prečítaná (bazár kníh)

Peter Murár, WebSupport (2011)
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné...

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,35€

Nová úprava autorských a priemyselných práv

Nová úprava autorských a priemyselných práv - prečítaná (bazár kníh)

, Epos (2007)

Zákon č. 618/2003 Z.z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon) nebol od prijatia viac ako tri roky novelizovaný... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,13€

eMarketing

eMarketing - prečítaná (bazár kníh)

Peter Dorčák, Revell Books (2013)
Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej...

Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,95€

Teória masmediálnej (dis)komunikácie

Teória masmediálnej (dis)komunikácie - prečítaná (bazár kníh)

Ivan Stadtrucker, Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov (2008)
Teória masmediálnej (dis)komun - Vydavateľstvo SSS - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 480 str. - ISBN: 80-8061-2

Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tento raz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával, sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,96€

Uspejte v online

Uspejte v online - prečítaná (bazár kníh)

Performics, , Lion Communications Slovakia (2021)
Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,95€