Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Zobraziť viac
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví... Zobraziť viac
Publikácia analyzuje efektivitu interných vzťahov a ekvivalenciu ich prvkov v spoločnosti s ručením obmedzeným ako podnikateľom celku a zároveň porovnáva teoretickú a praktickú rozhodovaciu integritu. Prezentuje aj teoretickejší pohľad prevažne na... Zobraziť viac
Do rozvojových stratégií ekonómie, sociológie a manažmentu prenikajú kvantitatívne metódy skúmania, ktorých základom je... Zobraziť viac
Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje... Zobraziť viac
Faktory úspešnosti procesu nástupníctva mikro, malých a stredných rodinných podnikov na Slovensku Zobraziť viac
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Zobraziť viac
Podnikateľské prostredie často prináša komplexné rozhodovacie situácie, pri ktorých individuálny prístup k rozhodovaniu založený na empirických poznatkoch je považovaný za nedostatočný. Naopak vyžaduje sa formalizácia rozhodovacieho.... Zobraziť viac
Marketing cestovného ruchu Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú... Zobraziť viac
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac
Publikácia analyzuje efektivitu interných vzťahov a ekvivalenciu ich prvkov v spoločnosti s ručením obmedzeným ako podnikateľom celku a zároveň porovnáva teoretickú a praktickú rozhodovaciu integritu. Prezentuje aj teoretickejší pohľad prevažne na... Zobraziť viac
Snahou tejto publikácie Mgr. Zuzany Papulovej, PhD. je prezentovať rôzne analytické a analytickosyntetické techniky, ktoré v súčasnosti ponúka teória strategického manažmentu, ale zároveň zdôrazniť potrebu uplatnenia kritického pohľadu v súvislosti s... Zobraziť viac
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi... Zobraziť viac
Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac
Vedecká monografia „Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu rizika“ sa problematikou využívanie metód manažmentu rizika na zvyšovanie flexibility dodávateľsko... Zobraziť viac
Pre efektívne strategické riadenie športových organizácií je kľúčové definovanie cieľov a spôsobov ich dosiahnutia. Pôvodné ciele, ktoré boli zamerané viac na súťaženie a prínosy pre komunitu, boli postupne doplnené o generovanie... Zobraziť viac