Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na... Zobraziť viac
Od posledného (ôsmeho) vydania učebnice v januári 2013 sa udialo viacero významných legislatívnych zmien. Majú intenzívny dopad na problematiku prezentovanú v učebnici. Osobitnú zmienku si zasluhujú novely Zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve a naň... Zobraziť viac
Učebná pomôcka, univerzitné skriptá, majú za cieľ poskytnúť študentom pohľad na základné otázky zdravotného práva a rozvíjať ich vedomosti a zručnosti v tejto oblasti práva. Autorky zdôrazňujú, že predložené skriptá... Zobraziť viac
Inovácie boli súčasťou civilizácie od jej prvopočiatku, aj keď pojem „inovácia“ bol definovaný až v dvadsiatom storočí. Je v tom istá symbolika, pretože v posledných desaťročiach, a najmä rokoch, sme svedkami obrovskej dynamizácie... Zobraziť viac
Užitočnosťproduktu je z pohľadu každého spotrebiteľa iná. Keďže sa na trhu nachádza množstvo rôznych produktov a množstvo spotrebiteľov s odlišnými požiadavkami, často nie je možné jednoznačne určiť, ktorý z produktov je.... Zobraziť viac
Predkladané šieste vydanie učebnice Medzinárodné podnikanie je prirodzeným vyvrcholením dlhoročných výchovno-vzdelávacích i vedeckých aktivít kolektívu Katedry medzinárodného obchodu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzite... Zobraziť viac
Požiadavky na vzdelávanie a praktickú prípravu budúcich manažérov, krízových manažérov a špecialistov na manažment rizika sú odrazom nárokov vyplývajúcich z permanentne sa meniaceho prostredia. Súčasné globálne politické, ekonomické... Zobraziť viac
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach... Zobraziť viac
Učebnica Manažment prináša čitateľom najnovšie poznatky zo súčasného manažmentu spôsobom, ktorý je obsahovo hodnotný, no tiež prehľadný a zaujímavý. Akceptuje členenie manažmentu na jednotlivé sekvenčné funkcie... Zobraziť viac
Praktikum Podnikové hospodárstvo. Praktické príklady a kontrolné testy má charakter pracovného zošita. Je rozdelené na 11 kapitol. Jednotlivé kapitoly obsahujú vzorové riešenia príkladov z rôznych oblastí... Zobraziť viac
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Zobraziť viac
Hlavným poslaním tejto vysokoškolskej učebnice je obohatiť informačnú a poznatkovú základňu v problematike dlhodobého riadenia systémov spoločenskoekonomických v strategickom manažmente. Je určená najmä pre vzdelávanie študentov Žilinskej... Zobraziť viac
Manažment pasív ako súčasť finančného manažmentu podniku má za úlohu zabezpečovať potrebný kapitál na krytie podnikových potrieb a riadiť finančnú štruktúru podniku tak, aby... Zobraziť viac
Aké princípy vládnu zdravotníctvu? Aké princípy by mu vládnuť mali? Ako by sa v našich vzťahoch mala odrážať solidarita a ako do nej vstupuje realita obmedzenosti zdrojov? Čo má prednosť, autonómia pacienta alebo záväzok lekára liečiť? Má byť vzťah... Zobraziť viac
Kniha Podnik a podnikanie. Prvý zväzok.: Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov. doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania... Zobraziť viac
Od posledného (ôsmeho) vydania učebnice v januári 2013 sa udialo viacero významných legislatívnych zmien. Majú intenzívny dopad na problematiku prezentovanú v učebnici. Osobitnú zmienku si zasluhujú novely Zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve a naň... Zobraziť viac
Snahou tejto publikácie Mgr. Zuzany Papulovej, PhD. je prezentovať rôzne analytické a analytickosyntetické techniky, ktoré v súčasnosti ponúka teória strategického manažmentu, ale zároveň zdôrazniť potrebu uplatnenia kritického pohľadu v súvislosti s... Zobraziť viac
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy... Zobraziť viac
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov... Zobraziť viac
V súčasnom období pôsobenia podnikov a organizácií naberá čoraz viac na dôležitosti ľudský kapitál a práca s ním. Udržateľne rastúca výkonnosť v súlade s ďalšími požiadavkami... Zobraziť viac